close

66.jpg

對我來說
當我心情感到煩躁
當我找不到解決的方向時
除了禱告
還有兩樣東西
是會使我忘記所有的煩惱
再度讓我綻放微笑:)

那就是天底下
最天真無傷害的:
小狗&小孩


每當看著奔跑的小狗
天真傻笑的小孩
心情真的會漸漸好起來
很容易的
你就會跟著
忘記那些煩惱


well.....
我要的真的很簡單
就是能夠像這些小孩那樣

baby girl face.jpg

笑的如此的無憂無慮



但是.....

200962514543.jpg

我的頭就要炸掉了
一堆考試要準備!!!


期末考報告也一堆
期末考試也迫在眉梢
多益考試也在眼前
新的家教工作讓我好緊張
下學期的功課
接下來的每件對未來的準備.....

很多~
我想...
這些就夠我煩惱好久好久了
就因為如此
我要的很簡單
就是能夠在這些苦惱煩惱中
找到許多的快樂
找到許多的喜樂

其他的
我連想都沒有辦法去想

我很感謝上帝的
因為祂
讓我敢放膽的去把所有的一切都接給祂
因為我相信祂都為我預備好了
其餘的
我就不想想了

只想好好的做好眼前的事
只想好好的體驗當下的感覺

和朋友們開心的吃飯旅遊聊天分享大笑
和家人開心的聊天看電視分享大笑關心
和每個人相處的開開心心無憂無慮
是的!!!
這是我今年,此時此刻
最想要達到的!!!

20071218104220162_2.jpg

就這樣笑吧
笑的魚尾紋也跑出來也不害怕
笑的肚子動也無所謂
笑到皺紋多到一個嚇死人也在所不惜

因為開心!!
因為感謝!!
因為滿足!!
因為幸福!!


推薦:

Floder--Nothing Compares 2 U(無法比你)



It's been seven hours + fifteen days
since u took your love away
I go out every night + sleep all day
since u took your love away
since u been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
but nothing
I said nothing can take away these blues,
'cos nothing compares
nothing compares 2 u

it's been so lonely without u here
like a bird without a song
nothing can stop these lonely tears from falling
tell me baby where did I go wrong
I could put my arms around every boy I see
but they'd only remind me of you
I went to the doctor guess what he told me
guess what he told me
he said girl u better have fun
no matter what u do
but he's a fool
'cos nothing compares
nothing compares 2 u

all the flowers that u planted mama
in the back yard
all died when u went away
I know that living with u baby was sometimes hard
but I'm willing to give it another try
'cos nothing compares
nothing compares 2 u



arrow
arrow
    全站熱搜

    teresa77916 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()